pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sabtu, 12 Mac 2011

(^ _ ^) perihal kenduri kahwin

rasa nak balik umah jer nih...nak rehat....

semalam lepas balik keje pi carik hadiah lu... cantik budak kedai tuh balut...bersungguh2 balutnya... sampai umah terus pi kenduri.. mkn2..pastu balik umah semula..solat lu..pastu pi balik...hajat nak tolong la kwn aku tuh... ntah apa aku nak tolong...yg aku tahu basuh pinggan je n gelas... masak2 aku xpro... memandangkan dia pakai pinggan pakai buang...jadi aku duk atas umah tuh la tengok org...ckp2 mcm tuh jer... aku lebih byk diam jer...tengok org jer... walaupun simple jer kenduri tuhh..harap pengantin dan isi umah bahagia time menantu...

lalu aku memasang angan2...klu bole aku kahwin nanti...xnak la sanding2...segan tau duk kat pelamin org tengok2... adakan majlis akad nikah n makan2 dah cukup bg aku la... nampak gayanya jumaat nih aku xleh pi kat kwn aku tunang pasal nak pi KB myb tidur umah kawan lu kat jerteh..xde la mak runsing sgt...tp aku lum ckp ngan dila lagi... bulan nih xbyk sgt aku kecek ngan org... topup pun jarang2... kawan aku mesti kecik ati aku xpi...kembar aku pun rasanya xleh pi jugak ada kenduri kahwin kat besut... hari sabtu ada program mcm kat kemaman tuh.... myb mak aku pegi...aku sorang je xpi... awat la aku selalu ditinggalkan...myb dah biasa ditinggalkan...

aku tengok cantik adik kwn aku pakai baju pengantin...rasa mcm nak pakai camtu jugak la... banyak tul aku mkn daging smlm...leh la mkn sambil baca novel... asyik nak gelak jer baca novel...klu baca majalah ujang...aku rasa lagi aku sengih sorang2...nanti org ckp aku tak betul....

lum bagi tahu kwn aku lagi nih...hmmm harap dia faham la...sume kwn2 rapat xleh pi kat dia tunang...aku rasa dia akan kecik hati...aiyo camne nih... ha pun xleh pi nak hantar adik dia pi kuala krai...pengantin lelaki tuh org kuala krai.... aku rasa mcm xpadan jer...sbb ja cantik... lelaki tuh leh la dikatakan manis...yg hitam manis pdg xjemu pdg tak jemu...hukhukhukhukhuk..(xbaik tau fadilah...dah jodoh dia) kali pertama saling berpandangan mata...wuhhh


nampaknya minggu ni aku kena cancelkan cuti aku utk ambik lesen...tengok cuaca xmenentu hujan jer...bila nak dpt lesen besar nih...

mak dah beri lampu hijau tuh.... senang la nak bergerak...myb mak aku dah penat layan kerenah aku n adik2 aku n ayah aku...hikhikhikhik

sampai sini jer...rasa xselesa jer skrg nih

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails