pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 24 Mac 2011

kerja..kerja..kerja

hari ini...hari yang sibuk la jugak...nak tolong budak kat luar...tube tuh bukan la aku larat nak angkat...berat woooo... tinggal aku... n 3 budak kerja kat yard... bos myb awal bulan 4 baru balik...byk barang yg nak dihantar... aku tengok jer diorang angkat...bawah terik mentari lak tuh...dengan berbaju kurung...bertudung hitam..... tengok org pun penat...tak tolong agi tuh.... pastu tghhari tolong sorang tuh pegang guni je la wat masuk barang...boring gak weeiii duk dalam office... aku rasa mcm aku laki lak... sbb hok lain sume laki...aku sorang puan... fikiran org laki nih lain ckit... pandai2 la bawak diri..tapi mujur arr aku nih xcantik sangat...klu comel..ramai doh orang ngorat.... kerja ku di pejabat...aku sorang2 jer...bila bos no 2 takde...aku lak kena ganti...aku tunggu arahan jer dr pihak atas...mandai2 nanti aku kena marah...driver lori lak xdak... masalah jugak nak hantar barang... risiko gak keje nih... tanggungjwb hang...hang kena tanggung.... bos hanya tahu marah jer... bos selalu betul ya...kita sentiasa salah la ya... pelanggan/pembeli camtu gok... hok jenis xkisah ok la...hok jenis cerewet...ambik ko...

tahu lak si emmy nih aku sibuk...sorang2 wat keje... sorang..byk keje wooo.... urus uit pejabat...urus sume2 hal pejabat...pekerja..bil2... do...store issue, receipt..bil tepon...aku lupa nak pi byr bil air, elektrik... nampaknya kena pi ngan motor... mak aku diam jer tuh...aihhh mcm mn nih...nak jer aku pi dungun tuh...mak aku jaga budak kecik skrg...jd nak pi mana2 susah...ye la mak jd driver... nanti la pikir camne nak buat...aku tul2 lupa cek tuh... byk nyer nak kena ingat... tengok sampai balik umah...fikir pasal keje g...hmmmm... i think...kena buat keputusan..klu xnak susahkan sesiapa...aku kena g gak dungun ahad nih...jauh gak dungun tuh... dlm setengah jam jugak... xpernah g bawak motor sampai dungun....inilah masanya...kehkehkehkeh...aku berani nak pi...masalahnya mak aku tak benarkan...klu terdesak ngat myb mak aku bagi aku pergi atau pun...mak yg kena hantar aku.... mak klu terdesak...tak leh wat pe2...dia lepas jugak....kehkehkehkeh...

aku sorang2 susah xpe lagi...klu sampai melibatkan orang lain....no

org yang xde hati perut...leh wat gtu...xpun terpaksa buat mcm tuh... bukan yg kita nak kan...xmkn nasik g nih....kita mkn dulu

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails