pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 17 Mac 2011

chak chak chak

bom bom.... raju cha cha...air ga... bang bang ciki bam bam...lala...come come...mosan...ham... no koi director tuuuu..... tere kasam... kartehecam cam...cam

lagu gembira...cuke2... klu dgr aku nyanyi rasanya...(aku pun rasa nak kehkehkeh) bagai smlm baru bersua...kwn dihadapan ohhh indah kita bersama berkelana.... imanku berbicara...kasihku hanya utkmu (ala2 dangdut...tp[ ramai suka lagu nih...aku dicabar buat lagu spontan...ini la lagu spontan ku kehkehkehkeh...) disaatku teringatkanmu..agarku selalu ingat kamu..dus dus (dus dus yg tak tahan tuh) klu dgr memey nak gelak la... kah kah kah time nak rekod...pertama kena xde org.... nanti dlm tgh2 duk nyanyi...nanti ada org curi2 rekod...xpasal... (nasib baik perasan...klu tak...aku di gelak oleh nya...sempat g duk sengih..)

lagu tika naik gunung.... melihat gunung...gunung yg tinggi...jauh pandanganku melihat ke langit...suasana redup dgn kabus yg dingin...menyelubungi diriku ni..wuhhh (biasa arrr duk asrama apa leh buat...time org sume balik kg pulak tuh..tinggal aku sorang kat bilik...arrrrghhh)

buat melodi sendiri

ya robbi alamin...byk nyer aku rekod... allah mhadirkan kesedihan..allah mhadirkan...kebahagiaan..allah memberikan....hmmm cedih...

lagu pertama andai kau pergi.... wuhhh.... versi rock...hekhekhekhek... lama tul xmerekod..sejak bekerja.hmmm






ini saje lah...kuang2...xde pe yg bagus pun

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails