pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 22 Februari 2011

ohhh no susahnya... senangnya

ohh no ari nih agak tension...pikir pasal keje pikir pasal study lagi...aiyo..penat beb...ngadap buku pun dah ngantuk camne nih nak berjaya...hukhukhuk... bukan senang untuk senang...bukan susahuntuk susah...tul ke nih ayat aku nih(tgh mamai) ya allah permudahkan lah urusan ku didunia dan akhirat...ohhh aku lum gosok baju...ingat tido kat ruang tamu je mlm nih... td siang aku tension sgt aku balik umah... kebetulan adik aku masak (mak aku sibuk jaga baby aisyah) jd aku tolong potong sayur jer... tension dtg lagi aku basuh pinggan...ish2 ohhh xnak pikir...serabut kepala den... usaha cayok2... ZZZZZZZZZZzzzzz

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails