pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 28 Februari 2011

Kenapa aku menulis

sebab2 aku menulis

1. Hilangkan boring aku nih

2. Happykan diri sendiri

3. Nak mencungkil bakat dalam diri (kehkehkeh)

4. Xsey sedih

5. Ikut aku la nak buat apa pun

6. Isi masa yang terluang

7. aku suka baca apa yg aku tulis sendiri...bukan syok sendiri ya

8. tgh marah pun leh aku rehatkan diri dgn menuslis...rasa macam...benda yg aku tulis tuh keluar dr jantung aku...hati aku la ...sama tp xserupa


saat ini di dalam bilik yg disejukkan oleh aircond...aku terasa muka aku panas...pipi aku pun myb dah merah menyala menahan marah...aku rasa nak menjerit jer sekarang.....


hati aku rasa sakit sangat...duk menahan daripada meletus.... mcm gunung berapi


sabar fadilah sabar...tarik nafas hembus...tarik nafas hembus....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails