pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 30 Disember 2010

kebetulan atau tidak

tadi siang aku baca...pasal perubatan islam... pastu malam lak ada pasal tuh jugak kat tv 9 kul 12.30 mlm program tanyalah ustaz, aku xtido lagi.... peliknya.... tgh2 makan dalam kul 6.30 ptg tadi aku duk kecek ngan mak... 2 3 hari pinggang sebelah kanan aku sakit, badan penat, lenguh aku tido awal...bila aku bagi tahu mcm tuh kat mak aku... mak aku pun sakit mcm aku jugak...adakah itu satu kebetulan.... memandangkan sejak PLKN, belajar di poli (asrama), panjat gunung.....aku selalu melihat apa yg jadi kat org...tapi masa sem 5 aku diuji, tp xde la histeria, takut jugak la, tapi bila dah nak dekat final... aku kuat kan lagi semangat aku... bila aku baca kat blog hj lokman pasal siptom2 ada gangguan jin/iblis/saka/ sihir.... ada jugak yg aku rasa ada kena mengena ngan aku.... aku ada jugak pi berubat ngan ustaz... tapi ubat sakit darah rendah...tapi ada satu yg jadi...sebelum berubat ngan ustaz...tangan disebelah kanan aku rasa mcm meramang..berat jer... pastu selepas aku berubat...aku rasa ringan...pastu tok aku ada cakap masa ustaz tuh ubat aku tangan kanan tok aku pun meremang jugak....x ke pelik..... mak cakap yang menyembuhkan allah.... kita xleh berharap lebih pada manusia...nanti syirik lak...ustaz kat tv 9 pun ckp mcm tuh.... apa yg aku baca kat coretan syifa' al-hidayah xsilap aku... ada jugak sakit nih..di sbbkan oleh iblis/jin yang ada dalam badan manusia.... allah lebih mengetahuinya... nih apa aku rasa..... aku tengok ustaz kat tv 9 tuh mcm ckp kat aku jer...entah ler...nanti nak berubat lagi ngan ustaz tuh n kasi tahu apa jadi kat aku.... biasanya ustaz akan tanya...rasa mcm mana lepas berubat ngan dia

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails